Hold (0.-3. kl.) Instrument Fræs 3. kl.

Kunne du tænke dig at starte på et instrument sammen med en god kammerat?

Det kan du på Musik & Billedskolens Instrument Fræs, hvor du tilmelder dig sammen med en kammerat.

Det er både hyggeligt og lærerigt at spille sammen med andre. I fællesskab lærer I hurtigt at spille små melodier sammen, og få styr på noder og rytmer.

Instrument Fræs er en god måde at starte på, og bagefter er du klar til at få soloundervisning i næste sæson. Derfor kan du kun gå på holdet i en sæson.

Vær opmærksom på, at du selvfølgelig også kan vælge at gå til soloundervisning, hvis ikke du mener Instrument Fræs er noget for dig.

Instrumenter:

Cello, Guitar, Saxofon, Klarinet, Blokfløjte, Tværfløjte, Violin, Trompet Sang Trækbasun, Ukulele og Slagtøj.

Nyttigt at vide

Sæsonstart

Uge 34/35

Antal gange

36 uger á 30 min.

Yderligere info

Ved tilmelding

Både du og din kammerat skal tilmelde sig til Instrumentfræs, og i kommentarfeltet på tilmeldingen skriver i hinandens navne på, så vi ved, I vil spille sammen.

Undervisningssteder

Blokfløjte: Frelloskolen, Næsbjerg Skole (i skoletiden), Stålværket, Ølgod Skole.
Cello: Stålværket.
Guitar: Agerbæk Skole, Ansager Skole, Blåvandshuk Skole, Frelloskolen, Kulturhuset Ølgod, Lykkesgårdskolen, MOT, Thorstrup Skole, Stålværket
Klarinet:  Stålværket, MOT, Næsbjerg Skole
Saxofon: Blåbjergskolen afd. Outrup, Thorstrup Skole, Næsbjerg Skole, Stålværket.
Slagtøj: Stålværket, Agerbæk Skole, Næsbjerg Skole (i skoletiden), Tistrup Skole (i skoletiden), Ølgod Skole, Blåbjergskolen afd. Outrup og Nr. Nebel.
Trompet: Stålværket, Thorstrup Skole, Frelloskolen og Blåbjergskolen afd. Outrup.
Trækbasun: Stålværket, Blåbjergskolen afd. Outrup.
Waldhorn: Thorstrup Skole, Frelloskolen og Stålværket
Tværfløjte: Stålværket, Blåbjergskolen afd. Nr Nebel, Kulturhuset Ølgod, Næsbjerg Skole.
Ukulele: Agerbæk Skole, Ansager Skole, Blåvandshuk Skole, Frelloskolen, Kulturhuset Ølgod, Lykkesgårdskolen, Stålværket Varde.

Violin: Stålværket, Blåbjergskolen Nr. Nebel, Kulturhuset Ølgod.
Sang: Stålværket

Opkræves i 10 rater sept.- juni

279,- kr. pr. mdr.

Leje af instrument
Du kan leje følgende instrumenter når du deltager i Instrument Fræs: Saxofon, klarinet, trompet, guitar, violin, cello og tværfløjte.
Du kan låne en blokfløjte.

Leje opkræves i ti rater sept.- juni

kr. 56,- pr. måned.

Administrations- og materialegebyr pr fag
Gebyret dækker administration af tilmelding, afgift til Copydan, Koda, DMK samt løse kopier og enkelte undervisningsmaterialer.

kr. 75,-

Regning kommer digitalt i betalers E-boks.

Læs vores regler og betingelser

Ofte stillede spørgsmål

Vil du vide mere?